מעוניינים לקנות נדל"ן מסחרי? אחת הדרכים להגיע לתשואה בתחום הנדל"ן היא על-ידי רכישה של קרקעות המיועדות לצרכים מסחריים.

נדל"ן מסחרי מאפשר לבעלים להשכיר את המשרדים לכמה חברות או ארגונים במקביל ולקבוע את המחיר לפי תנאי השוק של האיזור. איזור השפלה נחשב לאיזור בצמיחה מתמדת וחברות וגופים רבים מעבירים את משרדם לאיזורי התעשייה בשפלה. בחיפוש אחר בניין משרדים למכירה, ניתן למצוא חצאי קומות או קומות שלמות אשר מופיעות במאגרי נדל"ן של חברות תיווך גדולות. המכירה של בנייני משרדים בדר"כ מתבצעת באמצעות מתווכי נדל"ן מסחרי.

מכירה של חצאי קומות בבניין משרדים

חצאי קומות המוצעים למכירה נחשבים לנפוצים ביותר ומשתלמים מבחינת ההשקעה הכלכלית. אם אתם חלק מקבוצה של משקיעים, כדאי לכם לבדוק חצאי קומות למכירה של בניין משרדים בערי השפלה, באיזורי התעשייה המבוקשים כגון איזור תעשייה פארק המדע בעיר נס ציונה.

בנייני משרדים בפארק המדע נס ציונה

העיר נס ציונה מציעה למשקיעים מגוון רחב של בנייני משרדים בפארק המדע.

פארק המדע בנס ציונה ממוקם באיזור מרכזי בשפלה אשר מושך אליו אנשי חברות היי-טק מכל הארץ. אם אתם מעוניינים בקנייה של משרדים להשקעה, פארק המדע הוא המקום הטוב ביותר בשבילכם! ככל שהמיקום מבוקש יותר כך התשואה השנתית תיהיה גבוהה והכי חשוב – תוכלו למצוא שוכרים לתקופות ארוכות.

בנייני משרדים ברחובות

מתלבטים אם לרכוש נדל"ן מסחרי בבנייני משרדים ברחובות או בנס ציונה? במקום להתלבט, אתם יכולים לפנות לחברת ILD נדל"ן ולקבל את כל האופציות הטובות ביותר באיזורי התעשייה בערים רחובות ונס ציונה. חברת ILD נדל"ן מספקת מעטפת שירות שלמה הכוללת ליווי צמוד בשלבי החיפוש אחר נדל"ן מסחרי ועד לשלבי חתימת ההסכם עם בעלי הבניין. מלבד זאת, חברת ILD נדל"ן היא אחת מחברות לתיווך נדל"ן היחידות בישראל המציעה גם אפשרויות מימון לחברות וארגונים המעוניינים לרכוש בנייני משרדים.

באמצעות גישה למאגר חברת ILD נדל"ן, ניתן למצוא בניין משרדים למכירה המתאים ביותר לדרישות שלכם.

חברת ILD נדל"ן מציעה – בניין משרדים למכירה

רוצים להתחיל בחיפוש אחר המשרד המושלם? התקשרו עכשיו לחברת ILD נדל"ן וקבלו ליווי מקצועי ממתווך וותיק ובעל ניסיון בתחום הנדל"ן המסחרי באיזור השפלה.

לייעוץ מקצועי צרו קשר