בעיר לוד ניתן למצוא שני איזורי תעשייה מצליחים מאוד – איזור התעשייה הישן ואיזור התעשייה Air-port City הממוקם קרוב לנמל התעופה בן גוריון.

מכירת משרדים בלוד מאפשרת לחברות קטנות וגדולות למקם את משרדן באחד מאיזורי התעשייה הללו במחירים משתלמים קרוב לתחבורה ציבורית נגישה. איזורי התעשייה של העיר לוד, בשונה מאיזורי התעשייה בתל אביב ורמת גן, מאפשרים שכירות משתלמת יותר לטווח ארוך ונגישות נוחה יותר גם לעובדים מדרום הארץ ומירושלים. קנייה של חצאי קומות או קומות שלמות, בבנייני המשרדים של איזור התעשייה בלוד, תספק למשקיעים יכולת להשכיר את המשרדים לחברות אשר מחפשות בית קבוע לשנים הבאות.

מכירת משרדים להשקעה

שייכים לקבוצה של משקיעי נדל"ן? חשוב שתכירו את הנדל"ן המסחרי באיזור השפלה. הנדל"ן המסחרי באיזור השפלה מושך שוכרים מכל הארץ ולכן מתווכי נדל"ן מסחרי מתחרים על מכירת משרדים באיזורי התעשייה של האיזור. למציאת משרדים במפרט גבוה להשקעה, כדאי לכם לפנות לחברת נדל"ן המתמחה בתיווך נדל"ן מסחרי של איזורי התעשייה באזור השפלה.

מכירת משרדים באזור במחירים אטרקטיביים

מחירי הנדל"ן המסחרי בערים תל אביב ורמת גן הם גבוהים מאוד, ולכן חברות רבות עוברות לאיזורי תעשייה מרוחקים יותר כגון אזור, בית דגן ונס ציונה.

אם אתם רוצים למצוא משרדים להשקעה, מכירת משרדים באזור היא הפתרון בשבילכם! באיזור היישוב אזור תוכלו למצוא בנייני משרדים להשקעה, ועם פיתוח הנדל"ן למגורים של האיזור כולו, כך גם איזורי התעשייה יהיו מבוקשים יותר עבור בעלי עסקים וחברות, אשר יהיו מעוניינים להעביר את העסקים שלהם קרוב לבית.

מכירת משרדים ביבנה

איזור נוסף אשר מושך אליו חברות ועסקים הוא איזור העיר יבנה. אם אתם מחפשים מכירת משרדים ביבנה, חברת ILD נדל"ן תסייע לכם למצוא משרד באיזור בהתאם לדרישות שלכם. צוות חברת ILD נדל"ן עובד עם חברות נדל"ן גדולות כגון אמות, אשטרום נכסים, יובלים ואפריקה ישראל.

חברת ILD נדל"ן מציעה – מכירת משרדים בלוד במפרט גבוה

לקביעת פגישה עם מתווך מחברת ILD נדל"ן, אתם מוזמנים להשאיר פרטים אישיים באתר החברה. חברת ILD נדל"ן מציעה מכירת משרדים בלוד, יבנה, אזור, נס ציונה ואיזורים נוספים, ובנוסף אפשרויות מימון לרכישה של מבני נדל"ן מסחרי.

לייעוץ מקצועי צרו קשר