יש מחסנים בגדלים שונים, כאלו שמתאימים לעסקים של אדם אחד או כמה עובדים בודדים, ויש מחסנים שמיועדים לעובדים רבים במידה והעסק הינו עסק גדול.

אם אתם מחפשים מחסנים, כנראה שאתם עסק או חברה גדולים, או שאתם מתרחבים וצריכים יותר מקום לפעילות שלכם.

בשביל למצוא מחסנים, כאלו שיתאימו לדרישות ולצרכים שלכם, אתם צריכים חברת תיווך שתקצר עבורכם את התהליך, ואנחנו ב-ILD נדל"ן נשמח לסייע לכם לאורך הדרך. ברשותנו מחסנים בגדלים שונים ולצרכים שונים, ואנו נשמח להיות אלו שילוו אתכם יד ביד בדרך לאיתור המחסן האידיאלי בשבילכם מכל הבחינות. אז קדימה, למה אתם מחכים? אתם מוזמנים לפנות אלינו…

איך מאתרים את המחסן האידיאלי?

אם אתם מחפשים מחסן קטן או מחסן גדול כאלו שישרתו אתכם ואת העובדים שלכם נאמנה, בבואכם למצוא מחסן כזה אתם צריכים לשאול את עצמכם כמה שאלות. איזה מיקום אתם מעדיפים? מחסן שהוא בתוך מתחם מחסנים או בנפרד? האם המיקום שלו צריך להיות קרוב לנמל? האם הוא משמש רק לאחסנה? האם המחסן משמש גם לאחסנה וגם מכירה?

כשמדובר על מחסנים, האם אתם מחפשים במחסן תקרהה גבוהה, שטח מחולק לחללים או מחסן פתוח שיש לו את היתרונות (וגם החסרונות) שלו? ומה לגבי משרדים במחסן? אזור קבלת סחורה במחסן? חדר הישיבות? המטבח? החנייה ועוד דברים רבים שנוגעים לחלוקה שלו ולעיצוב שלו…

לפעמים כל מה שצריך זה עזרה ממומחים…

לא כל אחד מצליח לענות לעצמו על השאלות הללו ורבים הולכים לאיבוד בין ים האפשרויות והמחירים. אך כשמדובר על השכרה של מחסנים גדולים, אין מקום לטעויות. השכירות תהיה לטווח ארוך וצריך ייעוץ וליווי מקצועי של מתווך עם ניסיון .

בדיוק בגלל זה אנחנו ב-ILD נדל"ן קיימים. יש לנו ניסיון רב ורשימת מחסנים ארוכה להשכרה. יש לנו את הרצון לסייע לכם ואת היכולת לעשות את זה בדרך המהירה והיעילה ביותר. אנו גם מסייעים במימון ונותנים שירות לא פחות ממעולה, ונשמח אם גם אתם תצטרכו למשפחת ILD נדל"ן.

רוצים לדעת יותר? אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בהקדם!

לייעוץ מקצועי צרו קשר